اگر پیوند کلیه توقف کار ممکن است دوباره کار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 میکرو چینی Osmotherapyپسر من پیوند کلیه به مدت 4 سال است. کلیه متوقف و او در بیمارستان نمی گرفتن پیوند کلیه خود diálisis.Puede شروع به کار دوباره؟ این یک سوال از "دکتر آنلاین" ما در واقع، کلیه پیوند کلیه به عنوان یکی از اصلی هنگامی که کار شما را متوقف، آن را سخت به عقب normal.Pero در حالی که شکست به طور کامل نیست، با کمک درمان مناسب، شما می توانید دوباره کار می کنند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان آن را به عنوان ذکر شده در بالا، یک نوع نوآوری در چین گیاهان دارویی پزشکی tradicionales.Debido اثر درمانی قابل توجه آن، به طور گسترده ای در درمانگاه برای درمان بیماری عروق renal.Al گسترش استفاده است خون، ضد التهاب، ضد لخته شدن خون و ضد ترومبوز می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه، حتی enfermedad.Además معکوس، می تواند به راحتی عوارض جانبی ناشی از دیالیز.

برای افراد مبتلا به اختلال خفیف کلیوی، می تواند بیماری را معکوس و جلوگیری از عود؛ برای افرادی که مبتلا به اختلال متوسط ​​کلیوی هستند، ممکن است نیمی از یک شانس معکوس آن، برای افراد مبتلا به آسیب شدید کلیوی دارند، آنها می توانند طولانی تر و بهتر با کمک از این درمان زندگی می کنند.

بنابراین با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نارسایی کلیه (تا زمانی که آنها یک عملکرد کلیه باقی مانده نمی شود) ممکن است به بازگشت به کار دوباره، حتی پیوند uno.Así است که بدون توجه به آنچه، امید از دست ندهید تنها با این بیماری مبارزه می کند، ممکن است برای غلبه بر، حداقل با آن زندگی می کنند برای مدت طولانی.

در حال حاضر ما می دانیم که اگر پیوند کلیه متوقف می شود کار می کند، ممکن است به کار nuevo.Si شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، مردد هستند به دکتر ما تماس آنلاین و یا ترک پیام به ما ما در اینجا در حال انتظار برای کمک.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: